pátek 1. března 2013

Sprchování na nové adrese

Milí věrní i noví čtenáři a čtenářky!

Rozhodl jsem se přesunout ze svého starého blogu sem, důvody jsem uvedl v posledním článku. Když bych to měl shrnout, administrace je tady příjemnější, stabilnější a funkce tu jsou bohatší. Pořád je tu co zkoumat, co vylepšovat, rád uvítám i (v)tipy v komentářích, kdybyste tu chtěli něco, co tu není, nebo naopak - kdyby vás tady něco vytáčelo k šílenství - určitě se ozvěte! ;)

Tak snad se vám tady bude líbit (a snad už konečně přijde jaro)! ;)

Váš D@ve


4 komentáře:

  1. Ahoj Dave,
    máš to tu moc pěkný, na jaro se taky těším, jak v doslovném tak duchovně aplikovatelném smyslu (snad chápeš, co tím myslím, nějak už se mi nedaří myslet a psát zároveň :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Barčo, vyjádřila jsi to hezky :) Při psaní o tom jaru mě sice nenapadl i ten duchovní význam (obnova, probuzení), ale líbí se mi ta myšlenka! :)

      Vymazat
  2. Ahoj D@ve!
    Přeji Ti úspěchy na blogspotu a zároveň Ti chci sdělit, že jsem blog.cz také opustila. Nacházím se nyní na WordPressu,;)

    Samozřejmě Tě budu dále navštěvovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sariklen, děkuji Ti za zachování přízně. Tvůj blog bude patřit i nadále mezi mé oblíbené ;)

      Vymazat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)