čtvrtek 13. března 2014

Abeceda toho, co mám rád - "A"

Díky Blogosvětu jsem se dozvěděl o zajímavé výzvě pro blogery - podělit se ve článcích o věci, které mám rád, formou abecedy. Při přemýšlení jsem si vzpomněl na pohádku "Od Andulky po žížalu" a během koukání jsem se docela bavil. Schválně, kdo z vás si na ni pamatuje?

Které věci začínající na "A" mám rád?

Alej

Několik kroků od domečku na Šumavě, ve kterém jsem vyrůstal, se nachází překrásná alej. Nejčastěji tam chodím s našimi hafany na procházku. Zatímco se oni zabývají pesemeskami, já rád naslouchám šepotu stromů ukrytém v listí.

Anekdoty

Víte, jaký je rozdíl mezi vtipem a tenisem? Žádný - záleží na podání! Prostě mám rád dobré anektoty. Asi nejvíce mě potěší inteligentní humor. Klidně mi do komentáře napište nějaký vtip ;)

 Akce

Nemám rád nudu, ale akční život. To je také důvod, proč jsem křesťan. Někdy mě i zaujme v obchodech zboží v akci a když to jen trochu jde, rád přijímám pozvání na společenské akce.

 Aktuality

Malíři by ze mě měli mít radost, protože chci být pořád v obraze. I když nesleduji televizi, mám své oblíbené zdroje, ze kterých se informuji (například České noviny). Zároveň chci mít každý den čerstvé informace přímo od Stvořitele vesmíru, proto si rád otvírám jeho pořád aktuální dopis.

Aktivity

Mám na mysli tu společenskou hru, kde týmy proti sobě používají mluvené slovo, pantomimu a kreslení.

Akordy

Považuji se za vášnivého kytaristu, proto mě potěší, když si vzpomenu na akordy u písniček, které mám rád. Někdy se hodí i zpěvník, někdy je potřeba si akordy k písním odvodit...

Argumenty

Rád si povídám s lidmi, ať už naživo (neboli onlife), nebo virtuálně (online). Vždy mě potěší, když člověk, byť s opačným názorem, si dokáže svůj postoj dobře obhájit. Sám se snažím o věcech přemýšlet a prezentovat co nejlepší argumenty. S tím souvisí tzv. apologetika...

Ateisté

Přijde mi zajímavé sledovat aktivity tzv. českých ateistů, kteří se snaží pochopit křesťanskou víru, ač v Boha nevěří. Jejich úsilí je jistě chvályhodné. Modlím se, aby se jim Pán Ježíš dal poznat.

Autogramy

Na několika CD svých oblíbených skupin mám podpisy jejich členů. Vždy mě zahřeje u srdce, když si těch podpisů všimnu. Patří sem například Prorock, Oáza, Deep Inside, HB, Markéta Lišková.

Automaty

Nebojte, nejsem gambler. Jen mám rád například automaty na kafe, kde si nejčastěji dávám horkou čokoládu; taky často používám automaty v práci, bez nichž by nebylo možné vyrábět radioaktivní léčiva.

Autority

Nemám kámošku Ritu s překrásným autem, ale vážím si těch lidí, kteří v životě něco dokázali a zároveň ovlivňují můj život. Autorita se podle mě snoubí se slovem vzor, i když je jasné, že vzory si vybírám sám, ale u autorit to tak být nemusí...

 Ask.fm

Kdo by dnes neznal tuto sociální síť, kde se můžete na cokoliv zeptat? Občas mě ty náhodné otázky inspirují k zamyšlení, ale vždy rád odpovím na každou dobrou otázku.

Položíš mi otázku
na ásku? :*


A jaké jsou vaše oblíbené věci na "A"?

8 komentářů:

  1. Romantický večer. Park. Na lavičce sedí zamilovaný pár - matfyzák a matfyzačka. Dívají se do očí. Matfyzák: "Myslíš na to, co já?" Ona: "Ano." On: "A kolik Ti to vyšlo?"

    OdpovědětVymazat
  2. Apologetiku mam taky moc ráda :) Stejně jako aktivity a aleje. A autogram Markéty Liškový teda vlastně Prostějovský si taky budu muset sehnat, abych to ho nemusela závidět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, tak pak ty autogramy můžeme porovnat :) Já to mám i s věnováním ;)

      Vymazat
    2. Škoda jenom, že do Brna je to o něco dál než na Anděla.... :-D teď se mi ten autogram bude schánět hůř!

      Vymazat
    3. Předpokládám, že Markéta bude i nadále koncertovat a že nezapomene na Prahu, tak to by mohla být fajn příležitost ;)

      Vymazat
  3. Zajímavý výčet. Už jsem přemýšlela, že bych se toho taky zúčastnila, ale v tomhle směru nějak nemám tolik fantazie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že na některé položky ve výčtu mě navedl cizojazyčný slovník, takže moje fantasie taky není nikterak obrovitá... :)

      Vymazat

Všechno, co ti srdce káže,
piš do komentáře ;)